baby sedang skodeng

Saturday 26 November 2011

. . . . . Musuh oOhhh Musuh . . . . .

Assalammualaikum...Selamat Tahun Baru..Salam Maal Hijrah..
Semoga dosa - dosa dan kesilapan saya dan anda semua diampunkan oleh ALLAH SWT..amin..semoga tahun baru ini akan lebih mematangkan kita dan kita lebih cekal menghadapi dugaan Allah....sabar yer wahai hatiku~~


ya Allah...dugaan demi dugaan yang harus aku hadapi.....

hurmmm,ade  1 kisah yang buat aku fed up sgt2....
pompuan tuhh dah block FB fack akaun aku...!!! so aku xbley nk tgk WALL itu perempuan lagi!!
gerammmmmm sgt2........!!!!!
kalau bley aku nk cakap ngan dia sangat2....knape yg dia dok kutuk2 aku, maki2 aku n mengata kat MAK KESAYANGAN aku...!! mak aku xterlibat k..??
kot iyer pun marah jgn babitkan nama MAK aku...!!
sampai bila aku harus bersabar dengan karenahnya ya Allah...kadang2 aku kuat, dan kadang2 aku lemah......aku memohon kekuatan dari-Mu ya Allah..... :(



No comments: