baby sedang skodeng

Saturday 14 January 2012

Hari Sabtu Yang Boring..................................

Assalammualaikum.....
kome apo kabo...??harap2 sentiasa dalam keadaan sihat sejahtera udah la yer... :)
hurmm.....xtahu la nak wat ape hari nie...sesiapa ada cadangan x...??
xde orang ajak dating KUAR ker......???hehehhee
haaaaaaaaaa....

sambil2 tuh,saya nak cakap sal hal semalam......
semalam adalah kali pertama kami, SAHABAT BAIK DUNIA AKHIRAT  kuar kali pertama
 untuk sem nie....biar betik...??hahahahaha...
macam xpercaya jer kan...?betol laaaa...susah bebenor kitaowang nak jumpa tahu x...?
al- maklumlah masing2 busy sebelum nie....

semalam sembang smpai xlarat nak sembang...tu pun cter xhabis2 lagi...hahahhaha
pe2 pun saya sayang kawan saya iaitu Mizah n Irnie...luv korg ketat2...!!!
nanti malam kita jumpa lagi k.....seyes...rindu nak gelak2, sembang2, gurau2 ngan kowang... ^_^


anyway...petang nie jom g pasar malam kat sungai dua tuh...??
teringin nak makan nasi kerabu la..... n nak beli macam2 lagi..hahahhaha
idup nie kalau xde makanan xsah....
nie la diriku....
asyik makannnnnnn...makannnnnnnn...dan makannnnnnnnnnnn.....
tuh awat gadoh xgemok...??hahahhahahampehhhhhh....
xpa2...balik umah nanti coz cuti sebulan kite exercise banyak2 k...??
kena kuatkan stamina balik nie...kena maintain body...
bagi meletopsssss balik....huhuhuu..


pe2 pun,saya harap hari sabtu nie amat bermakna utk kowg...
enjoy yourself....heeee~~

2 comments:

mizah salleh said...

gahhaha...xyah dok propa nk exercise sgt....t lau tgh exercise bru kol aku...pastu ckp "weh aku ngah exercise nih" bru ley cya..hahah...

InTaN said...

ang jgan cabar aku jahhh...nnti aku buktikan jahhh...huhuhuuu